woensdag 1 augustus 2012

Shoplog; Herôme, Catrice en Max Factor


Toen ik maandag avond zag dat je nu bij de Kruidvat twee producten van Herôme kon kopen voor de helft van de prijs ben ik gister, na mijn werk, meteen naar de Kruidvat geraced. Eenmaal daar aangekomen heb ik eerst de Herôme producten die ik graag wou hebben ingeslagen. Maar, aangezien ik er nu toch was vond ik dat ik ook wel even bij de make-up rekken kon kijken.

Ik had nog een nieuwe compact powder nodig dus die heb ik ook meteen nodig. Ik heb een erg lichte huid dus het is soms lastig een goede poeder te vinden die ook bij mijn huidskleur past. Maar ik ben goed geslaagd.

Verder heb ik nog wat leuke dingetjes gekocht, hier heb ik wat foto's van gemaakt. Kijken jullie mee?


 Dit zijn de Caring nail polish remover en de Nagel verharder sensitive. Deze heb ik speciaal gekocht om dat ik erg broze nagels heb. Dit komt omdat ik voorheen altijd gelnagels had maar deze heb ik kort geleden verwijderd. Ik ben op het moment bezig met een andere kuur van Herôme namelijk de Exit damaged nails, deze had ik al in mijn bezit en dit is speciaal voor erg beschadigde nagels door bijvoorbeeld kunstnagel. Wanneer ik klaar ben met deze kuur wil ik gaan beginnen met de Nagel verharder sensitive. Om deze kuur te doorlopen wordt aangeraden de Caring nail polish remover te gebruiken, vandaar dat ik deze ook maar meteen in mijn mandje heb gelegd. Ik ben benieuwd of de kuur ook echt daadwerkelijk effect gaat hebben op mijn nagel. Ik zal het jullie laten weten wanneer ik er klaar mee ben.

 Een compact powder en een nieuwe brush. Beide zijn van Catrice. De compact powder is de Skin Finish powder in 010 transparant. Zoals ik eerder al zei heb ik een erg bleke huid en deze poeder past erg goed bij mijn huidskleur. De poeder is zacht en is makkelijk om aan te brengen. Wat ik erg fijn vind is dat je het niet voelt dat de poeder op je huid zit en het ziet er heel natuurlijk uit.
De kwast is even als noodoplossing. Halverwege augustus ga ik op vakantie naar Engeland, daar ben ik van plan goede kwasten van MAC of Real Techniques aan te schaffen.

Twee nieuwe lakjes van Catrice. Ik zag ze in het schap staan en ik was meteen verkocht. Het zijn de kleuren 550 Marilyn & Me en 800 Heavy Metallilac.
Marilyn & Me is een mooie bijne bordeaux rode kleur met rode glittertjes erin. Ik had al gezien dat het echt een rode lak is en dus geen transparante lak.
Heavy Metallilac is, zoals de naam al zegt, een mooie licht metalic paarse kleur.
Ik heb de lakjes helaas nog niet uit kunnen proberen door de kuur van Herôme waar ik op het moment mee bezig ben, maar ik beloof jullie dat zodra de kuur is afgerond ik meteen swatches maak van deze geweldige lakken! Ik ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien op mijn nagels!

 En dan mijn laatste aankopen en vervolgens ook mijn twee favorieten. Twee nieuwe lipsticks. De eerste is 827 Bewitching Coral van Max Factor. Een mooie koraal rode kleur. Het eerste wat me opviel was de heerlijke zoete geur die deze lipstick heeft. De lipstick smeert erg fijn en heeft een zachte structuur. Wat ook een pluspunt is is dat hij erg goed blijft zitten. Ik heb hem over heel de dag maar 1 keer bij hoeven werken.
De volgende lipstick is de 110 Pick Me Up! van Catrice. Normaal ben ik zelf meer van de rode kleuren maar deze roze/rode lipstick trok toch mijn aandacht. De lipstick was wel iets rozer als dat ik had verwacht, maar ik ben wel in voor wat nieuws. Ook deze ruikt weer lekker zoet en is fijn aan te brengen. Ik heb deze lipstick nog niet gedragen dus ik ben benieuwd hoe lang hij blijft zitten. Ik ga het morgen maar eens uit testen!
Hier onder heb ik nog een swatch voor jullie van de lipsticks. Links is de Bewitching Coral en rechts de Pink Me Up, deze is in het echt wat rozer als dat het nu lijkt op de foto.

Het was maar een kort bezoekje aan de Kruidvat, maar ik vind dat ik toch goed geslaagd ben! Wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten