zaterdag 4 augustus 2012

NOTD: Glasnagels


Toen ik even aan het rondkijken was door de albums in mijn afbeeldingen op mijn laptop kwam ik deze naildesign tegen die ik twee jaar terug bij mezelf heb gezet en het leek me leuk om dit met jullie te delen.


Deze naildesign is gemaakt met acryl. Ik heb een sjabloon gebruikt waardoor je geen tip ziet en daarom kan je door de nagel heen kijken. In de acryl heb ik blaadjes en bloemetjes verwerkt die je bij nagelgroothandels kunt verkrijgen. Willen jullie weten welke groothandels ik mijn spullen vandaan haal laat dan even een berichtje achter. Nu snap ik natuurlijk dat de meeste van jullie geen acryl nagels kunnen zetten, maar daar heb ik wat op gevonden! Hieronder staat een korte beschrijving waarin ik uitleg hoe je ongeveer dezelfde look kan maken maar dan zonder acryl.

Zorg dat je nagels een mooie lengte en vorm hebben. Doe over je nagels (letop! dit moet 1 voor 1 gebeuren) een blanke nagellak en doe daar vervolgens de figuurtjes op die je wilt hebben. Dit kan van alles zijn, glittertjes, steentjes, fimo, bloemetjes, echt van alles. De nagellak moet nog nat zijn zodat de figuurtjes blijven plakken. Laat de nagellak opdrogen en doe er vervolgens een goede topcoat overheen. Mochten de figuurtjes die je op je nagels hebt gepakt wat dikker zijn doe er dan twee lagen topcoat overheen.
Ik zal hier binnenkort een tutorial van maken met foto's, en deze hier posten.


Wat vinden jullie er van? Houden jullie van dit soort designs, of vinden jullie het te heftig?

1 opmerking:

  1. Klink echt suuuper gaaf! Ik vind het prachtig :) Ik hou wel van dit soort nagels!

    BeantwoordenVerwijderen