zaterdag 4 augustus 2012

New in; Coastal Scents en Sleek


Dinsdag avond was ik lekker op internet aan het rond snuffelen en toen stuitte ik op deze twee geweldige paletten van Coastal Scents en Sleek. Beiden stonden al een tijd op mijn verlanglijstje en ik besloot om ze nu dan ook eindelijk eens aan te gaan schaffen.
Toen ik woensdag ochtend een email kreeg waarin stond dat het pakketje afgegeven was aan de tnt was ik in mijn nopjes. Ik was woensdag namelijk vrij en hoopte dat het daarom 's middags al bezorgd zou worden. Maar helaas, dat zou natuurlijk ook wel erg snel zijn. Dan maar wachten tot het donderdag bezorgd zou worden.
Vervolgens kwam ik donderdag avond thuis na mijn werk, ik had een rot dag gehad en ik had me helemaal verheugd om thuis te komen en heerlijk te genieten van deze paletten. Maar helaas, de postbode had niet aangebeld en gewoon een briefje in de bus gedaan dat er niemand open deed?
Flink balen dus, maar mijn vriend heeft het pakket gister opgehaald bij het postkantoor dus toen ik gister thuis kwam kon ik eindelijk, na heel lang wachten , dan toch van deze geweldige paletten genieten!

Ik ben er gigantisch blij mee, en heb ook al wat looks uitgeprobeerd. Ik heb wat foto's en swatches van de paletten gemaakt, kijk maar snel verder!

Zijn ze niet prachtig? Het 88 Metal Menia palette van Coastal Scents en het I-Divine Sunset palette van Sleek.

Dit geweldige palette van Coastal Scents heeft 88 verschillende kleuren. Alle kleuren hebben een mooie shimmer.
Ik heb een paar swatches gemaakt, van hele verschillende kleuren. De kleuren zijn allemaal erg gepigmenteerd en ze zijn fijn om op te brengen.
De swatches kunnen jullie helemaal onder aan deze post vinden.

Eindelijk in mijn bezit! Dit geweldige palette van Sleek, het I-Divine Sunset palette. Ik had hem al vaker gezien op blogs van andere meiden en op verschillende webwinkels, en nu eindelijk kan ik zeggen dat ik hem ook in mijn stash heb. De kleuren zijn zeer goed gepigmenteerd en ze hebben allemaal een mooie shimmer, behalve de zwarte kleur, deze is helemaal mat.
Ook van dit palette heb ik swatches gemaakt. Deze zijn hieronder te vinden.

Het 88 Palette Metal Mania van Coastal Scents

Het I-Divine Sunset palette van Sleek.


Wat vinden jullie er van? Zijn jullie ook zo gek op paletten of hebben jullie liever losse oogschaduws?
En wat is jullie favoriete palette?

2 opmerkingen:

  1. Wiiii, jaloers! Ik wil ook het sleek sunset palet, eigenlijk wil ik gewoon alles van sleek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de boozyshop zijn ze voor een goede prijs te bestellen! En mocht je een keer naar Engeland gaan kan je ze daar natuurlijk ook gewoon bestellen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen