donderdag 9 augustus 2012

EOTD; Sunset boulevard


Het is ondertussen wel weer eens tijd voor een EOTD! Deze keer een erg kleurrijke look. Ik ging naar een barbecue toe en het leek me wel leuk om een beetje vrolijke en felle kleuren te gebruiken. Ik heb daarom gebruik gemaakt van mijn Sleek sunset palette. Hieronder kunnen jullie zien welke kleuren ik heb gebruikt.

Als eerste heb ik mijn gezicht make-up klaar gemaakt, daarna heb ik de gele oogschaduw over mijn bewegende ooglid aangebracht en in mijn arcade boog. Vervolgens vanuit de buitenste hoek ben ik de oranje kleur door de gele kleur heen gaan blenden tot dat dit een mooi geheel was. Als laatste bracht ik wat van de rode kleur aan in de hoek van mijn oog en onder mijn wimpers, en ook deze ben ik gaan blenden met de oranje kleur.
Als finishing touch heb ik wat mascara opgedaan en zwart oogpotlood op mijn waterlijn.



Ik heb gekozen om een vrij subtiele lippenstift bij deze look te dragen omdat mijn ogen er echt uit moesten springen. Ik heb helaas geen fullface foto, maar ik heb wel een swatch gemaakt.


De lipstick die ik heb gebruikt is de 101 Shiny Grapefruit van Loréal Paris.



Wat vinden jullie van de look? Past dit bij een barbecue?

9 opmerkingen:

  1. Wauw! Hele mooie ooglook.. Ik wil dit palette ook nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie look al zou ik hem zelf nog wat hoger optrekken naar mijn wenkbrauwbot toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Poala,
    En Delphine, daar zat ik zelf ook aan te denken toen ik de foto's terug zag. Thnx voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie look! Ik heb het palet helaas niet maar ik ga even op zoek in mijn stash voor dezelfde kleuren. Heb zowiezo geel en oranje en daar heb ik weleens een look mee gemaakt. Maar die werd niet zo mooi als die van jou. Dus ik ga het toxh nog even proberen op jou manier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd anouschAttack! Ik zou het leuk vinden als je je look laat zien als het gelukt is?

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd voor de liebster award! x Liefs
    http://beautylien.blogspot.nl/2012/09/liebster-award.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zeker een hele mooi look en kan prima naar een BBq.

    BeantwoordenVerwijderen