maandag 6 augustus 2012

Review: Rituals Sakura


Vandaag een review over één van de lekkerste lijnen van Rituals! Namelijk; Sakura.
Ik ben gek op Japan en alles wat daar mee te maken heeft, dus toen ik deze lijn een paar jaar terug tegen kwam was ik eigenlijk al verkocht voordat ik überhaupt de geur had geroken. Maar toen die ook nog eens echt goddelijk bleek te zijn wist ik dat dit vanaf toen mijn favoriete Rituals lijn was!

Sakura heeft de geur van heerlijke zachte kersenbloesem en rijstemelk. De geur is zoet, licht en fris.

Mijn Rituals ritueel gaat als volgt:

Als ik onder de douche sta scrub ik eerst mijn hele lichaam met deze scrub. Het zorgt er voor dat alle dode huidcellen worden verwijderd. Het is een milde scrub op basis van suiker en intensief verzorgende oliën, wat er voor zorgt dat je huid heerlijk zacht voelt als je hiermee klaar bent. Ik vind deze scrub persoonlijke de fijnste die ik ooit in mijn bezit heb gehad. De scrubdeeltjes zijn perfect van formaat en mijn huid voelt niet schraal na afloop. Zoals jullie kunnen zien heb ik (heel asociaal) twee verschillende uitvoeringen van de scrub. In principe zijn ze hetzelfde, alleen de verpakking is anders. De luxe verpakking, met de zilveren deksel, heb ik van mijn lieve collega gekregen voor mijn verjaardag. Een geweldig cadeau!

Wanneer ik mijn lichaam heb afgespoeld ga ik door naar het volgende product. Deze heerlijke doucheschuim. Wanneer deze schuim uit de bus komt lijkt het wel of het scheerschuim is, en de eerste keer dat ik dit gebruikte keek ik hier ook even vreemd van op, maar het is echt geweldig. Je hebt maar een klein beetje nodig om heel je lichaam in te smeren. Deze schuim is speciaal om je huid te conditioneren met rijstextracten. De geur is heerlijk en deze blijft ook lang op je huid zitten.

Na het douchen smeer ik mijn lichaam in met deze body crème. Ook dit product heeft weer die heerlijke bekende zoete geur. De crème zorgt er voor dat je huid nog zachter wordt, en aan het eind van het "ritueel" is de uitspraak "zo zacht als een babyhuidje" echt van toepassing. De crème zorgt er voor dat je heel de dag heerlijk blijft ruiken Deze crème is speciaal om de huid te voeden en te verstevigen.

Als finishing touch smeer ik mijn handen in met deze handlotion, en spray ik wat van deze parfum op. De handlotion zorgt voor heerlijke, mooi uitziende en zachte handen, waar je heel de dag profijt van hebt. De parfum is een lichte parfum die je toch heel de dag blijft ruiken en die een frisse en zoete geur om je heen verspreid.


Dit is toch echt wel mijn favoriete lijn van Rituals. Wat is die van jullie?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb nog niks van dit merk, maar ze lijken me zo fijn! Ik ruik altijd aan de roze bodybutter van dit merk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt absoluut een aanrader! Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik dit ken ik bijna geen andere producten meer gebruik onder de douche. Ik ben echt verkocht.
      De roze lijn is inderdaad ook érg lekker. Misschien moet ik die binnenkort ook maar eens aanschaffen.

      Verwijderen
  2. Ik heb deze volledige lijn ook gehad maar 't meeste is uiteraard al op. Het rook héérlijk! Divine gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hetzelfde probleem maar ik kan echt niet zonder dus als een product op is haal ik zo snel mogelijk een nieuwe! De geur is echt geweldig inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rituals lijkt mij echt zo fijn maar tot nu toe heb ik er nog nooit iets van gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zoals ik al eerder zei, absoluut een keer doen! Of anders is het misschien leuk als verjaardagscadeau of voor kerst ofzo?

      Verwijderen