zondag 5 augustus 2012

FOTD: Pretty in pink



Mijn eerste FOTD, en ik moet zeggen dat ik het best lastig vond om goede foto's te maken waarop de kleuren ook goed uitkomen. Maar ik heb mijn best gedaan, dus ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Toen ik mijn nieuwe palettejes binnen had gekregen besloot ik zaterdag maar meteen eens aan de slag te gaan met wat nieuwe kleuren. Mijn oog viel al snel op de roze kleurtjes die in het palette zitten dus het besluit was dan ook gemakkelijk te maken en ik besloot om een roze look uit te proberen. Normaal gesproken draag ik altijd bruintinten op mijn ogen, dus dit was weer eens heel wat nieuws!

Kijken jullie mee naar de foto's die ik voor jullie heb gemaakt?


Ik heb drie verschillende kleuren uit mijn 88 metal mania palette gebruikt. Namelijk de volgende:

Aller eerst ben ik begonnen met mijn gezichtsverzorging, en wat poeder op mijn gezicht. Ook even een make-up base op mijn ooglid zodat de kleurtjes mooi bleven zitten. Daarna ben ik begonnen met de licht roze kleur op mijn hele ooglid aan te brengen, en in mijn arcadeboog. Daarna de fel roze kleur in mijn buitenste oogdoek en dit naar binnen geblend tot ongeveer 3/4 van mijn ooglid. Als laatste heb ik de donkere rood/roze kleur in mijn arcadeboog aangebracht en een klein stukje tegen mijn wimperrand aan. Vervolgens heb ik een heel dun lijntje met zwart oogpotlood boven mijn wimper rand gemaakt en in mijn waterline. Voor de finishing touch nog even mijn wenkbrauwen bijgetekend, een klein beetje rouche en een licht roze lipstick van Loreál Paris.




De kleuren komen op de foto's helaas minder goed uit als dat ik had gehoopt. In het echt waren de kleuren namelijk vele malen feller als dat het hier lijkt. Maar helaas lukte het me niet de kleur er beter op te krijgen.

En nog even een full face foto.

Voor mijn eerste FOTD vind ik het toch aardig gelukt, maar ik blijf zeker oefenen! Dus de volgende keer hopelijk betere foto's!

Houden jullie ook zo van roze? Of vinden jullie het te girly girl?

6 opmerkingen:

  1. Ik vind roze wel erg leuk, maar draag zelf het meeste blauw! Ik vind je look erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blauw kan je inderdaad ook geweldig mooie looks mee maken, goed idee om binnenkort ook eens te doen haha! En bedankt voor het compliment!

      Verwijderen
  2. Prachtige look! En jouw allereerste FOTD ook nog eens.. ik vind hem zeer geslaagd! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look! Leuk dat je voor felle kleuren kiest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ben echt gek op felle kleuren. Draag doordeweeks alleen meestal wel wat meer natural colours.
    En heel erg bedankt voor het compliment!

    BeantwoordenVerwijderen