zaterdag 28 juli 2012

Welkom

Hallo lieve meiden,

ik wil me graag even voorstellen.
Mijn naam is Natasja, ik ben 22 jaar en ik ben gek op alles wat te maken heeft met beauty, fashion en lifestyle!
Ik was de laatste tijd al fanatiek bezig met het volgen van blogs van andere dames, maar heb nu besloten ook zelf een blog te beginnen.

Ik werk als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf. Gelukkig heb ik een erg leuke manager en vindt zij het prima als ik met wat uitbundige make up of nagellak op het werk kom.

In 2009 heb ik de cursus voor allround nagelstyliste succesvol afgerond. Ik kan dus kunstnagels zetten en erg mooie nailarts maken. Dit doe ik bij anderen maar ook regelmatig bij mezelf, al is dit toch een stukje lastiger. Hebben jullie wel eens geprobeerd om een ingewikkelde nailart op je rechterhand te maken met links? Dit kan erg lastig zijn (als rechtshandig persoon dan natuurlijk).

Zoals jullie waarschijnlijk al wel verwacht hadden ben ik dus ook gek op nagellak. Ik heb dan ook een flinke verzameling van veel schillende kleurtjes en merken. Ook hou ik erg van lippenstiften en oogschaduws. Hier zullen jullie dan ook veel van terug zien.

Ik hoop dat jullie veel plezier gaan beleven op mijn blog,
ik heb er in ieder geval veel zin in om hier actief en creatief bezig te zijn!

Liefs,
Natasja-Elisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten